انتخاب جنسیت بچه

سلام دوستای عزیز


تو این پست می خوام بهتون بگم


 که چجوری پسر بودن یا دختر بودن چند قلو


بودن یا یک قلو بودن بچه مون رو تو بازی سیمز تعیین کنیم



(البته در هنگام حاملگی)

برای بدنیا اوردن پسر:


برای بدنیا اوردن پسر باید سیب بخورید.

البته اگر می خوایید دو قلو بشن دو تا سیب

و یا اگر می خوایید سه قلو شن سه تا سیب باید بخورید.




برای بدنیا اوردن دختر:


برای بدنیا اوردن پسر باید هندونه بخورید.

البته اگر می خوایید دو قلو بشن دو تا هندونه 

و یا اگر می خوایید سه قلو شن سه تا  هندونه باید بخورید.

نظرات 10 + ارسال نظر
Sasy joon 1391/09/07 ساعت 04:44 ب.ظ

ممنون.
خیلی بدردم خورد

بیتا 1392/05/08 ساعت 02:13 ب.ظ http://pranses-ha.blogfa.com/

واقعا؟!!!

kimia 1392/10/10 ساعت 01:33 ب.ظ

KHEILI MAMNOON VAGHAN BA DARDAM KHORD
DONBALESH BOODAM

هانا 1393/06/13 ساعت 05:23 ب.ظ

خیلی ممنون
من مدت ها همینطور گیر کرده بودم بچه هام همش دختر می شدن

من و تو 1398/05/27 ساعت 01:55 ب.ظ

عالیه.سیب میخورم پسر میاد.هندوانه میخورم دختر.ولی دوتا سیب و سه تا سیب دو قلو و سه نمیادهمون یکی فقط میاد

Nooshin 1398/12/22 ساعت 09:06 ب.ظ

ولی مال من چه سیب بخوره چه هندونه همش پسر میشه

فرناز 1399/01/23 ساعت 01:01 ب.ظ

میشه بگید سیب و هندوانه از کجا برمیدارد تو یخچال هرچی گشتم چنین گزینه ای نبود نمی‌دونم چرا ۶ تا پشت سر هم پسر زاییدم. ممنون میشم راهنمایی کنید

سارا 1399/08/19 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام برای پسر دار شدن باید برید سیب بخورید اما همتون می پرسد چطوری؟ خوب من که رفتم فروشگاه بعد زدم تو میوه ها هندوانه و سیب و چیز های دیگه بعد من 20تا هندوانه خریدم خوردم بعد وقتی بچه بدنیا اومد دختر بود.

حسنا 1400/01/13 ساعت 07:51 ب.ظ

از کجا باید هندوانه تهیه کرد من هرچی گشتم نبود

لیا 1401/12/28 ساعت 12:40 ب.ظ http://mythesims3.blogsky.com

با سلام خدمت دوستان. فرناز جان شما باید سیب و هندونه رو از باغچه که یا خودتون یا مردم در پارک ها ساختن HARVEST کنی و دوستان عزیز بزارید سیمزتون فیلم های کودکانه از داخل تلوزیون خونه تماشا کنه.من تا حالا تو این دو سال که سیمز بازی کردم تونستم سه بار دوقولو تو سیمز بیارم که یه بار دو پسر بود و یک بار دو دختر و یک بار هم یه دختر و یه پسر شد که با این ترفند ها انجام نشد و با خوردن توت فرنگی برای دختر و سیبزمینی برای پسر .همینطور شما از همون باغچه ها میتونید میوه های دیگه ای هم که بالا گفتم مثل توت فرنگی بگیرین و باهاشون غذا درست کنید و برای دختر و پسر شدن هم دوتاشون میتونید از کیک بلوبری که خامه ی ابی داره مصرف کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد